onsdag 29 augusti 2007

Skit och Piss

Fy fan vad livet är som en bergochdalbana!!!! Ena studen är man lyckligaste i världen för i nästa sekund känna sig som om man blivit överkörd av ett ångvält... Vill/behöver/tänker inte tala om varför för det är ändå inte till ngn nytta för ingen kan hjälpa mig i detta skede!! Har kommit till en punkt i livet där jag inte vet vilket håll jag ska gå åt, saknar mina barn så mycket att det gör ont... Saknar Philip när han inte är hemma, saknar saknar saknar saknar, fasen också....Satt och la in mina räkningar och det var mindre skoj,,, halkade efter jättemkt i somras när jag hade semester och den inte var betald eller jo två veckor och två veckor utan.. Så ekonomin är inte den bästa just nu det gör ju sitt med, med tanke på att jag har två barn att försörja. Äh fy fan Linda ryck upp dig för hel....!!! Sitt inte och deppa. det löser sig..OK?? Ha Ha vem försöker jag lura?? Mig själv eller???Typ pank redan, och det är inte ens september och evighet tills nästa lön...Ja Ja det är bara att gilla läget, frysen är full me mat och tur är väl det, nä lägger mig ner och dör tror jag... Nej fy det kan jag inte, tänk så många som skulle sakna mig, så ego kan jag inte vara... Nä livet går vidare!!!!! PUSSAR PUSSAR PUSSAR!!!

PS Det blir nog bättre snartDS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!