tisdag 28 augusti 2007

Min Gabriel SÅ DUKTIG:)..











Idag har Gabriel opererat sig!!Han har tagit bort sina halsmandlar, och en körtel bakom näsan!!


Har var verkligen jätteduktig!! Både jag och Tony var där, och det tror jag Gabriel tyckte var jätteskönt. Han var så lugn, vi var där klockan halv åtta i morse, och då gick jag tillsammans med Gabriel ner till operationsrummet, han fick en mask över ansiktet och några sekunder senare sov han.... Operatioen tog ca 30 minuter. Både jag och Tony fick gå ner till han när han höll på att vakna, han var helt groggy och lite ledsen, men inte alls mycket..... Han blödde lite från munnen och spydde lite,,,Efter några timmar fick vi åka hem, pratatade me Tony precis och han sov nu, han tyckte det var lite jobbigt, för man hör han inte:) man är liksom van att höra han låta som en tröskvält!!!! Snussegubben, Älskar dig!!!! Ni får se lite bilder på en lite lätt förvirrad Sötis!!!'








Vill ni veta en annan rolig sak`???? Jag har klippt mig idag SÅ GRYMT SNYGGT!! Vill ni se???OK då!!!


Pussar och Kramar!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken duktig kille!! Och förbannat snygg mamma!! Bra klippt!!!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!