lördag 25 augusti 2007

Gröna Lund!!!

Hej!! Igår var vi några stycken som var på Gröna Lund, ÅH fy fan vad kul det var!! Åkte allt men var typ RÄDD!!!! Men det var kul ändå, åkte Popexpressen, Uppskjutet, Extreme, Jetline, Vilda Musen, Bläckfisken, ja det var typ det vi hann me, för vi åkte några karuseller flera gånger,,, Och inna varje karusell var jag tvungen att ta en sup!!!:).. Vi hade verkligen JÄTTEKUL, vill åka dit igen!!!

Vad har annars hänt??? Nja inte mycket va!!?? Var ledig i Torsdags, sov hos mamma me barnen för mamma var barnvakt i fredags, sen efter Grönan så åkte jag till dem och sov, idag har vi varit och handlat lite och sen åkte jag och barnen till min syrra och grilla... Hon skjutsa hem oss sen och vi var ute en stund och nu sitter jag här:) . Så har den här vecka sett ut.. Ätit sovit jobbat... Inte så spännande. Och han den där som är i skogen och mullar har väl grävt ner sig nångstans, har inte hört ett ljud sen i måndags, Lever han?? Någon som vet???:)...Nej då, han hör av sig när han kommer tillbaka till civilisationen:).Vilket jag hoppas är SNART,, längtar!!!

Nej nu ska jag snart hoppa i säng, ASTRÖTT!!! PUSSAR OCH KRAMAR!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som ni hade skoj! Åkte ni inet Kvasten??

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!