måndag 20 augusti 2007

En helt JÄVLA PERFEKT HELG!!!




Den här helgen har varit helt jävla underbar!!!! Har umgåtts me Philip hela helgen,,, han hämtade mig på jobbet i fredag, och vi var på systemet,,,, sen åkte vi hem till mig och mös lite... På kvällen var vi hemma hos en kompis och festa lite, rätt segt... På lördagen hade vi en HELDAG!! har ju iof redan bloggat om detta men måste lägga me lite bilder så därför skriver jag om det igen.... Igår var vi och picknicka lite på ett berg här i närheten, jättemysigt... Efter det så åkte jag och kollade på fotboll, en kompis brosa spelade, höll på att frysa röven av mig.. Sen sent på kvällen kom Philip hit, innan han skulle åka tillbaka till lumpen, men så blev det inte,,,, han stannade HÄR HOS MIG!!!! Åh vad det var mysigt. Han åkte tillbaka i morse... Så nu kommer han inte hem på flera dagar, han kommer inte hem i helgen, för dem ligger ute i fält och jag vet allvarligt talat inte när jag hör ifrån han nästa gång.. Känns jobbigt!!! Nä nu ska jag hoppa isäng,, jättetrött, blev inte så mycket sömn inatt!!!!Saknar DIG jättemkt, Philip!! PUSS PUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!