söndag 19 augusti 2007

Hejs Svejs!!!

Hejsan!!

Det var ett tag sen jag skrev här!! Har haft lite att pyssla me och har varit helt slut på kvällarna!!! Min chef har haft semester i 2 veckor så jag har varit stand in för henne, det har funkat mycket bra!! Har varit rätt lungt, har ringt min syster ett antal gånger för att fråga vissa saker!!! Smällar man får ta som kollega och storasyster!!!

Philip har varit hemma den här helgen!!! Har varit SÅ mysigt... Vi har umgåtts hela helgen. Han hämtade mig på jobbet i fredags. Vi åkte på systemet och köpte lite öl, sedan hem till mig... På kvällen så var jag och drack kaffe me Sacha och duschade hos henne, sen åkte jag me Philip och hans kompisar till en kompis till dem och drack lite, var sådär kul... Åkte hem vid ett, var rätt trött efter en veckas hårt arbete... Philip stannade kvar här och blev hämtad sen... Vaknade vid nio kunde inte somna om, så jag var rätt seg igår.. Men städade lite här hemma och sen kom Philip hit, och vi åkte iväg och visste inte riktigt vad vi skulle göra, men vi åkte runt runt.... Till slut så åkte vi och åt i Skärholmen och sen åkte vi till Västberga skulle kolla in ngn klättervägg som finns där, såg rikitgt kul ut.. Så det ska vi ge oss på ngn helg!! På kvällen var vi på Rush Hour 3, på Heron City, den var riktigt kul, skrattade en hel del..... Båda var jättetrötta så vi åkte hem hit och bara slappade efter det, somnade som två små grisar i min säng.. SÅ SKÖNT.. SÅ idag är man lite piggare..
Philip åker tillbaka till Lumpen idag, inte kul, han ska ligga ute i fält så han kommer inte hem till nästa helg, tur att man har helgen planerad, ska till Grönan på fredag, ska bli grymt kul...Barnen ska vara hos min mamma, hon ska vara barnvakt på dagen me för dagis är stängt, jag är hemma på torsdag för då är dagis me stängt, kunde inte vara hemma båda dagarna för en annan tjej på jobbet ska me vara ledig... Idag ska jag tvätta, och bara ta det lungt, träffa Philip förhoppningsvis innan han åker tillbaka...

Nej vi hörs PUSSAR!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!