måndag 13 augusti 2007

en liten uppdatering

Hej Hopp!!

Skrev ju att jag var deppig i fredags och det var jag verkligen..... Ingeting blev bra, nästan förrutom lite senare på kvällen:).... Men helgen slutade jättebra ändå!!! I lördags var vi på stranden och badade, och sen hem och tog en öl med TOmas (en kompis) på min balkong, sen när han drog till sin tjej fixade jag och ungarna mat..sen senare på kvällen så åkte jag, Philip och ungarna in till stan och kollade Sthlm Cruising, tillsammans med några kompisar till han, det var JÄTTEKUL.... Gabriel tyckte det var jättespännande... Var hemma vid tolv, Gabbe somnade i bilen, Filip somnade i vagnen... Väl hemma la jag dem i sängen och dem somnade gott... FIck väcka Gabriel klockan halv elva på söndagmorgon!! Han var helt slut.. Vi åkte till mina föräldrar och fikade, sen åkte vi hem och lekte, Det var så varmt så man höll fan på kvävas satt i skuggan resten utav eftermiddagen.. Orkade inte laga mat så jag och ungarna åkte till grillen och åt.. Sen blev det duscha och ´hoppa i säng för dem....Philip kom hit senare på kvällen och sov här SÅ MYSIGT!!!! Inte lika kul när han åkte i morse, saknar han redan!!! Han kommer hem till helgen, men sen dröjer det ett tag innan han kommer hem.... Han ska ligga ute i fält över helgen.... Tur att man har lite bokat den helgen, ska till Grönan me tjejorna.. Ska bli grymt kul!!!

Nej vi höres

PUSSAR

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!