fredag 10 augusti 2007

Deppig!!

Fredagkväll klockan är 22,00!!! Är så himla ledsen, vill inte, har inte tid, kan inte, varför?? Jag ska hela tiden vara den starka personen som står upp för allt och alla och känner att jag aldrig kan få vara ledsen och gråta, alla behöver det iaf tjejor!! Idag har jag en sån dag, har ingen hos mig som kan ge mig tröst, krama mig, säga det jag behöver höra, att jag duger precis som den jag är!!!Var så glad imorse när vaknade imorse, men inte längre!!!Nu är jag en hopplös tjej som bara gråter!! VILL INTE!! Mamma kom hem!! Saknar dig!!!Vill höra dig säga att jag bra precis som den jag är,, trösta mig snälla mamma som bara du kan!!!Du är min allra bästa vän, kommer alltid vara, FAN vad jag saknar dig, kom hem från landet NU!!!!Behöver dig!!!Jag är SÅ BESVIKEN!!!Varför kan inte livet vara enklare , ska nog bli en människa som inte alltid finns tillgänglig tror jag, jag är alltid den som blir besviken..och ledsen.. jag ger upp!!!


Ser tyvärr inte längre vad jag skriver!! Måste sluta

Pussar

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!