tisdag 7 augusti 2007

Snart piglördag!!!

Så har snart halva veckan gått, vad tiden går fort när man har kul:).... Idag har det gått JÄTTEBRA på jobbet, börjar nog inse att allt löser sig, bara jag får sitta ner och göra i min takt och i lugn och ro.... I dag har jag fått massor utav saker gjort, visserligen ringt min syster typ 18 gånger men det får man göra som lillasyster:)!!!!! I dag fick jag ta hem firmabilen.... Så jag och mina barn åkte och storhandlade SÅ SKÖNT, hade typ nada hemma... Så det behövdes!! Så nu sitter jag här rätt nöjd, handlat myst me mina barn, pratar nu me kompisar på MSN, och har allmänt lungt, ska snart hoppa isäng....

Hoppas verkligen en kompis kommer iväg me sin pojkvän i morgon, dem behöver det, BÅDA TVÅ, hör ni det????

Jaha när kommer värnplik Andersson hem till mig då tro`????? Ja just det ÅH vad länge, hela två dagar!!! :)!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej allvarligt nu vet jag inte vad jag ska skriva, så HEJ HEJ HEJ!!

SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!