måndag 6 augusti 2007

Måndag hela veckan:) vakna, lämna barn, jobba, äta hämta barn, bada barn, natta barn, dör själv utav ren utmattning:)

Hejsan!! Då var första arbetsdagen efter semestern avklarad.. Gick väl sådär bra, en diskmaskin som snart håller på att paja, pappersjobb till öronorna, och litet annat skit:) men det mesta gick bra, om inte jag kunde lösa det kunde andra göra det:)... Tur att man har en syster som jobbar inom samma företag... Hämtade mina barn idag, det var JÄTTEKUL, har verkligen saknat dem. Nu sover dem små liven, och jag ska faktikst snart göra detsamma, är helt slut, hade så svårt att somna igår, var väl orolig för att försova mig eller nåt... Men nu är jag trött så jag somnar väl ovaggad ikväll, har tom svårt att hålla ögonen uppe nu när jag försöker skriva om dagen som varit... När jag hämtat barnen på dagis träffade jag Ullis och Åsa me barn, så vi stannade kvar där och lekte, och sedan blev det Donken till alla barn, inkl deras mammor:)...det var rätt gott...Sen hem och bada barn och natta dem, dem är härliga dem små liven, Gabbe är lite småjobbig när han ska sova, men det blir nog bättre snart bara man håller på reglerna, tycker han ska sova i sin säng men det tycker inte alltid han....Men störst betstämmer vilket betyder JAG:).... Ibland är det bra att vara äldst...Ivarje fall i min lilla familj...

SÅ pussar på er!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!