söndag 5 augusti 2007

Då var snart semestern slut!!!

Shit sitter här nu och har ÅNGEST!! Vill verkligen inte börja jobba. Eller det är inte jobbet i sig, utan att nu kommer sommaren.. Har inte haft så jättebra väder på min semester, men nu när man ska börja jobba kommer värmen...

Nå ja, min helg har varit bra, var ute i fredags på Blue Moon bar, det var riktigt kul, träffade några gamla kompisar som jag inte träffat på typ 12år eller mer så det var jättekul. I går så var jag och grillade me några kompisar ute på gården det var trevligt, men jag kom aldrig riktigt igång, kom hem halv fem på lördagmorgon och blev inte riktigt människa på lördagen, men vi hade trevligt. Jag fick en GLAD ÖVERRASKNING!!! Philip kom hit:) det var verkligen jättekul att träffa han, kändes som en hel evighet sen vi sågs även fast det bara var några dagar. Han hade fått en lite kvällspermis, jag har verkligen saknat han jättemycket, så nu klarar jag mig några dagar till för nästa helg kommer han hem igen, och då är han hemma hela helgen..LÄNGTAR....

Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen, ska hämta mina barn i morgon, så jag måste handla lite..

PUSSAR!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!