onsdag 8 augusti 2007

livet är sisådär!!!!

Hejsan!! Satt och funderade lite innan jag slumrade på soffan, och det jag funderade på var, att det är SÅ himla booring att inte ha ngn vuxen i sin vardag, ja menar som man kan prata lite vuxet me.. När jag har barnen så blir det så intensivt, bara barnprat, aja baja, gå och sov, ät upp maten, tvätta händerna, gör inte så, mm. Skulle vara så skönt att ha ngn vi sin sida. Philip brukar ju finnas hos mig men inte längre så ofta för han ligger i lumpen... Så det blir rätt ensamt.. Verkligheten börjar komma i kapp mig tror jag... Saknar dig jättemkt Ia!!!! man kommer hem från jobbet och vet att inte du dyker upp som gubben i lådan som du gjorde förr det känns inget kul, fast kul är det ju när mina barn är hos mig, tycker det är ASJOBBIGT att vara utan dem, tyckte ju inte det förrut, behövde en break och det har jag fått , så nu tycker jag att det är JOBBIGT....I helgen får jag iaf träffa Philip igen, känns jättekul.. Vill att ngt kul ska hända.. Har lite saker att se fram emot iaf nu och ihöst..24 aug ska vi på grönan, i oktober fyller min bästis Johan 25... Kräftskiva, och lite annat smått och gott....Har lite tappat gnistan tror jag...Måste försöka hitta den igen... Det är ju inte så att jag inte har vänner, men kan ju inte alltid ta upp deras tid:).....Usch ska livet vara så här????? Ja tydligen....Ska bli skönt när TOny flyttar till gården bredvid, för jag har sagt till Gabriel att det är bara och komma när han vill...Och det håller jag.... För han och Filip är välkomna när helst dem vill.....

Mina barn är SÅ himla underbara, Gabriel har blivit lugn och trygg, han ska förövrigt opereras snart, ska ta bort hans halsmandlar han snarkar som en hel karl... undrar om han kommer sova lugnare då`?? Det sägs det!! Dem som vet....Vi får väl se...

Nä ska göra en lite tajkon dusch!! Åh förresten så är mitt badrum färdigtorkat,,, så dem börjar väl bygga upp det nästa vecka, (har haft vattenskada) ska bli så skönt och duscha och bada precis när man vill istället för att man ska behöva besvära grannar och så..

Nä vi hörs och ses!! PUSSAR!!!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!