tisdag 10 juli 2007

Trött, tråkigt väder, BOORING!!

Fy vad tråkigt det mesta är nu, är så förbannat trött, tråkigt väder, och imorgon åker Tussen iväg:(, Booring......Vill verkligen inte det.... Sen är han hemma några dagar, sen åker han in i lumpen!! Och då lär han inte komma hem på ett tag ibörjan, visseligen kommer han ligga i Berga, tack gode gud för det!! Men ändå!!!!!!!!!!!!!!

Vill jättegärna åka till Ungern till min kompis Andrea, som är där, men det blir nog inte så, för det blir lite dyrt...Och eftersom jag inte får en hel lön i augusti så blir det till att spara pengar, vilket känns ASTRÅKIGT!!! Men ska spara som en tok och åka nästa år istället!!!

Idag har vi varit i skärholmen, handlat lite och gett FIlip vaccination, det gick jättebra. Han blev lite ledsen när han precis fick sprutan men det gick över ganska fort.. Sen gick vi hem och då kom solen, så vi passade på att vara ute en stund, sen gick vi hem och lagade mat, och Philip kom och åt med oss. Mycket trevligt....Synd bara att det blir så sällan....

Hade jättesvårt att sova inatt. Är ju van och sova med Philip, och så gjorde vi inte det inatt och det kändes jättekonstigt..Vill sova med han JÄMT!!!!!!!!!!!!!!

Så nu sover mina barn, här sitter jag trött och eländigt, skitig i håret, behöver duscha, men ja så har man ju ingen dusch:( så jag får väl köra huvudet under kranen, hemskt spännande... Så nu går jag och gör det, annars slår jag snart huvudet i tagnentbordet, är så trött....

Puss på ER!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!