söndag 8 juli 2007

Helgen är slut:(

Så var denna helg slut:(.... Hela helgen har jag tillbringat med Philip, det har varit jättekul, mysigt, och lungt... Vi har inte gjort så mycket, vädret har varit skit, så tittat på film, ätit, shoppat, och haft allmänt trevligt,,,Imorgon har jag semester ihop med mina barn, denna vecka blir lugn, nästa vecka blir också rätt lugn, sen blir det landet en vecka. Skulle jättegärna vilja åka utomlands men det får nog bli nästa år istället...

Idag flyttar jag hem igen, efter en hel helg hemma hos Philip, det har varit skönt att tagit en paus från min lägenhet som inte har ngn dusch... Blandade känslor när jag "flyttar" hem igen... Mina soulmates kommer hem i morgon bitti så det är lika bra att gå hem ikväll/natt....

Vädret är verkligen PISS, har regnat HELA helgen. Asbooring....

I fredags var vi på en fest, där spelade vi Twister, jättekul spel, man stod på en matta som hade massa prickar, i olika färger. Sen var det en platta som man snurrade på som talade om vilken prick man skulle ställa sig på, och till slut så druttade man i golvet, för att armar och ben inte räckte till.....Jättekul, det spelet ska jag köpa...
Så bajs på ER, vi hörs en annan dag då solen skiner, och jag har ngt att berätta..

PUSS PUSS

1 kommentar:

Jag... sa...

Välkommen hem o vi ses imorrn då ;-)

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!