torsdag 5 juli 2007

SOLA OCH BADA I PINA COLADA!!!!!SEMESTER

Nu har den efterlängtade semestern börjat!!!! Så välkommen:)....Idag börjar jag min semester, oh den kan väl inte börja bättre än att jag nu är hemma hos Philip...Ska bli så mysigt, ska försöka umgås så mycket som möjligt med han nu han åker bort snart, jag åker till landet, sen ska han in i lumpen.... Hur ska jag klara mig????Men som tur är ligger han bara i Nynäshamn, det kunde varit värre.....

Den här veckan har jag i gjort rätt mycket,,, i Tisdags var vi i stan och drack öl, först på Bullwinkle och sen på Snaps!! Kom hem vid ett, konstigt nog var jag inte trött på morgonen när jag vaknade och inte senare på dagen heller,,, så igår gick jag och Philip på bio och såg Die Hard 4,0, den var bra, men jag tycker nog dem gamla Die Hard är bätttre.... Det var mycket action och lite roliga repliker som det annnars är i Die Hard filmerna, men helt klart sevärd....

Nästa vecka blir lugn, hemma me barnen och bara ta det lungt, bada om det är fint väder, åka på lite småutflykter.. Vecka 29 blir det PARTY hela veckan lång,,,, Vecka 30 varvar vi ner på landet med mamma och pappa... Vecka 31 blir det party igen...Har inget speciellt planerat, tar dagen som den kommer, dricka öl och vin i solen......Umgås med vänner och bara ta dagen som den kommer:).......

I helgen kommer min moster till Stockholm hon bor i Ånge, och har inte varit här sen typ min mamma fyllde år:(.... Så henne måste jag nog åka och träffa en sväng...Sen blir det till att umgås med Philip så mycket som möjligt.....

Så vi hörs när vi hörs!!

Puss och Kram

1 kommentar:

Jag... sa...

Ha en sköööööööööön semester gumman!!! Kram!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!