söndag 1 juli 2007

Landet!!!

Hejsan Svejsan!!!!

Ihelgen har vi varit på landet med mamma och pappa och min syster!! Det var mysigt. Vi kom upp strax efter nio i fredags kväll. Så på lördagen roade jag mig med att hjälpa pappa och hugga ved, fasen vad jobbigt det var, har blåmärken överallt.... Det var rätt taskigt väder, men vi var ute i regnet iaf... På eftermiddagen gick vi bort till min moster som bor lite längre bort på gatan, åt jordgubbstårta och drack kaffe. Sen hem och äta middag för att senare gå tillbaka och bada bastu och bada i det verklgien ASKALLA vattnet...Fy vad kallt det var, blev i kastad hela tiden utav min kusin, som även brottade ner mig på gräsmattan 70 gånger, helt slut. Men MEn vi är lika galna båda två.. Han är som en STOR nallebjörn. Gud vad kul det var att träffa han....Vi drack öl och bada bastu, Filip var hemma med mamma och syrran,jag och Gabriel och Ida, badade bastu... Idag var det dags att åka hem, rätt skönt. Det är lite för långt att åka till landet så för en helg, det ligger uppe i Hälsingland,liten bit efter Söderhamn...Men det är jättemysigt däruppe... Idag var vi hemma vid fyra, vi skulle åkt senare men Filip var trött redan efter frukosten, så vi åkte vid elva. Gabriel spydde i bilen, och sen var det Filips tur att spy, mindre kul...... Men Men så det det var min helg, lugn och skön till skillnad från andra som jobbat hela helgen och andra har knappt sovit en blund, pga utav alla bilrace...

Puss på ER...

YES en vecka tills semester, fan vad skönt det ska bli!! Eller hur Johan???

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!