torsdag 28 juni 2007

Hur dum får man vara`?????????

Har precis fått en JÄTTEBRA relation med han med stort P!!! OCh så tabbar jag mig,,,, hur dum får man vara`???..Har bett tusen gånger om ursäkt, men vet inte om det räcker denna gång??? Är så grymt ledsen för vad jag sa igår!! Det är så töntigt så jag vill inte ens berätta för er övriga, för jag SKÄMS som en hund....

Fan att jag inte kan vara normal...Tycker ju jättemycket om han, och vill inte förlora han, och så gör jag så här. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN...... Och imorgon åker jag till landet, känns ju inte ett dugg skoj, om det inte hinner bli bra mellan oss... Får väl se om han kikar förbi ikväll, han skulle bort, men det är inte omöjligt sa han iaf.. VILL ATT DU SKA KOMMA!!!!
Jag vet att jag sagt det förrut, men jag säger det igen, det kommer ALDRIG hända igen, det kan jag verkligen LOVA DIG!!! FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT!!! Jag vet att jag blivit mycket bättre, och efter detta lilla återfall så kommer allt bara bli bättre... Förhoppningsvis åker vi bort nästa helg och då ska jag bevisa för dig att jag håller det jag lovat!!Puss Puss, tycker jättemycket om DIG!!!

Puss på alla andra me!!! Trevlig helg om vi inte hörs!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!