tisdag 26 juni 2007

SNART SEMESTER!!!!

Hej hopp!! Fy fan jobbar 8 dagar till sen är det SEMESTER!!! Längtar ihjäl mig snart... Vecka 28 ska jag och barnen bara ta det lungt, bada, leka, picknicka, mysa, SOVA, och ha det jättebra. Vecka 29 är dem hos sin pappa och då ska jag nog hitta på ngt med Swarren, åka typ till Halmstad, Öland, Skara eller ngt... Vecka 30 åker vi till landet, och vecka 31 ska jag bara SOFTA... Sola och bada, ta det jättelungt, för vecka 32 och ev vecka 33, ska min chef vara borta, och då gäller det att stå stadigt på jorden, vill ju liksom inte göra henne besviken, utan visa att jag minsann kan:)....

I helgen ska vi åka till landet, träffa min kusin med familj, ska bli jättekul och skönt, vi har inte setts sen min lilla Filip var typ 3 månader, (måste ju säga lilla och stora Filip :) har ju två i mitt liv, dem stavas lite olika bara), så det ska bli jättekul, hoppas vädret är bra..

Har även försökt locka med mig Philip på en liten roadtrip, får väl se hur det går, BRA hoppas jag.....Skulle så gärna vilja överraska han, men kan ju inte boka ngt så länge han inte vet om han ska vara hemma...Det är min tur nu att överaska han lite.... To bad för han om han inte kan, för då missar han ngt!!!! SKulle vara så skönt och mysigt och bara åka iväg han och jag.. Visst det är mysigt att vara hemma me, men borta blir lite annorlunda. Han drar ju iväg snart, usch hur ska jag stå ut, som knappt klarar mig utan han i en dag??? PRÖVNING!! Klarar jag det??Klarar jag fan vad som helst.....Tycker SJUKT mycket om han....Han är speciell för mig, det bara är så.. Visst han är yngre, men vem FAN BRYR SIG??? Och vem ska bry sig?? INGEN!!!!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen med en kopp te....

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!