söndag 24 juni 2007

En lugn och skön lördag o söndag

I går gjorde jag ABSOLUT ingenting, jätteskönt, bara låg och slappade i soffan, åt chips och dip och kollade på World Trade Center, den var helt OK.....Pratade lite med Philip som typ var lika seg som mig, somnade vid halv tolv... Sov till typ tio idag, jätteskönt, jag brukar ju aldrig kunna sova men nu kunde jag det...:)...Idag har jag suttit i solen och tagit det lungt. Läst lite, snackat med Yvonne. Sen tog vi en promenad på typ nästan 9000 steg. SKÖNT... Så nu har jag bränt bort chipsen som jag åt igår. Och nu är jag lite uttråkad. Försökte ringa och driva lite tid med Philip men nej då svara inte vet ja:)...Busy kille!!!

Till helgen blir det landet med syrran, mamma och pappa och ungarna. Ska bli kul, min kusin kommer dit också med sin familj. Dricka lite vin och snacka skit.KUL... Det är alltid skönt att ha ngt att se framemot..Så nu har det inte hänt så mycket mer.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!