lördag 23 juni 2007

Midsommar!!




Igår var det midsommarafton, dagen började med att jag fick skjuts hem till min mamma utav min kära vän Annså!!!! Gick in en sväng till dem och önskade dem glad midsommar, gick sedan vidare till Syrran, där vi klädde midsommarstången, käkade sill, drack nubbe, vin, cider, och lekte lite lekar.. Jättemysigt...Vid sex kom Philip o hämtade mig. Vi tog en sväng förbi min mamma och pappa för dem ville så gärna träffa han, och han tyckte det var JÄTTEJOBBIGT....Han blev nog lite arg på mig, men det gick över rätt fort som det alltid gör på han... SKÖNT:.Så mamma tyckte han var jättetrevlig,, och pappa var lite på pickalurven men det funkade nog ändå.. Efter det så åkte vi till Danne, (en kompis till Philip). Det var kul, jag och 2 killar till badade, jätteskönt... Men frös fan arslet av mig senare. Jag och Philip tog en taxi hem till mig vid typ ett tiden..Och han sov här, JÄTTEMYSIGT!!!Så idag är man lite småseg, orkar inte göra så mycket, funderar på att ta en promenad för att bli lite pigg.. Eller så lägger jag mig i soffan och kollar på en film.. På måndag ska jag hämta mina barn och till helgen åker vi kanske till landet med syrran och mamma, blir i såntfall jätteskönt. Komma hemifrån lite...ÅH snart är det semester..SKA BLI GRYMT SKÖNT!!! PUSS OCH KRAM!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!