lördag 14 juli 2007

Äntligen kanske det kommer lite sommar!!!!

Har haft en veckas semester!! Har typ regnat hela jävla veckan, BOORING!!!'

Har väl kanske inte varit så het på blogga just nu, har haft lite annat för mig, har spenderat MYCKET tid med Philip som nu har åkt till Falkenberg, för att sedan åka vidare till SKåne och bara gudarna vet när han kommer hem, trodde inte jag skulle tycka det är så jobbigt som det redan är efter bara 2 dagar!! Hur ska detta gå?? Nästa vecka har jag dessutom inte barnen hos mig, min bästa vän sviker mig och drar till Bulgarien i en vecka... Vad ska jag hitta på???Äh kommer nog på ngt!! Funderar på att dra ihop ett gäng och gå på grönan nästa lördag!! Kan bli skoj, var typ hur länge sen som helst sen jag var där!!!

Har varit så mycket med Philip den senaste tiden att jag tycker det är ASJOBBIGT att inte få träffa han....Känner mig inte på G alls för tillfälligt, har nog en liten infektion i kroppen me, för jag har jätteont i halsen, och känner mig jättetrött. Så jag blir väl sjuk nu lagom tills jag kan i princip göra vad jag vill.....Men ska kurera mig så jag inte blir sjuk... Ska ev ut på onsdag!! Måste vara frisk.... Kul att parta lite!!!

Idag har vi varit hos mina föräldrar hela dagen, och även hos min syster,, Jag fick inte med mig min äldsta son hem, för han vill sova kvar där, så det var OK för min syster. Och även för mig,.. Han tycker det är jättekul att vara där...
Så nu har ni fått en liten uppdatering utav vad som hänt....

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!