onsdag 18 juli 2007

Liten uppdatering!!!

Halli Hallå!!!!

Så var det lilllördag idag då, och det blir nog utgång ikväll!!!! Fasen vad kul, dansa lite, dricka lite!!!! I måndags drog jag och min bästis Johan till hans landställe, solade badade drack vin och grillade med hans föräldrar, JÄTTETREVLIGT!! det var första gången jag träffade hans föräldrar, och dem var jättetrevliga..... Vi skulle egentligen bara åka ner över dagen, men vi stannade kvar.

Kom hem igår på dagen, träffade Sofie och shoppade lite, var lite deppig igår på dagen, får lite såna stunder ibland just nu. På kvällen kollade vi på film och åt godis..Jag somnade som vanligt:)..Men hade ju redan sett filmen på bio så det gjorde inte så mycket...

På måndag drar jag till landet, ska bli skönt att komma iväg. Har inte så mycket planerat den här sommaren. Så jag tar ungarna och sticker till mamma och pappa, ska bli jätteskönt....

Min syster och hennes familj är på väg till Halmstad och när dem kommer till Kristinehamn så pajar deras bil. Fasen vilken otur...Så när jag pratade me min systers man nu på morgonen så hade han lämnat in bilen på Volvo, så dem skulle kolla på den...Stackars dem!!!

Vad händer annars, nej inte så mycket. Ska passa på att rensa lite hemma, träffa gamla/nya kompisar....Ta det lungt, NJUTA av att det är semester...

Pussar och Kramar så hörs vi!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!