söndag 22 juli 2007

Snart drar vi till landet!!

Hejsan svejsan!!

Har väl inte hänt så jättemycket, har varit en ganska tråkig vecka!! Men iof solat, och festat lite, har väl varit helt ok.. Jag var me en tjejkompis i fredags och sjöng Karaoke, riktigt kul. Träffade en gammal klasskompis och hans tjej... Så vi slutade kvällen hos mina föräldrar och drack rödtjut mitt i natten, sådär gott va???Somnade vid typ fyra, vaknade vid nio, Varför kan jag ALDRIG SOVA???igår träffade jag en kompis vi fikade och solade lite.. Idag ska jag packa och städa. Ska bli så skönt att åka till landet med ungarna i morgon, kommer hem typ lördag eller söndag, har inte bestämt mig än!!!Beror lite på väder och vind!!!Nej vi hörs om en vecka eller ngt, ta hand om ER!! PUSSAR!!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!