söndag 29 juli 2007

Detta har hänt!!!

Hejsan!! Nu jag tillbringat en vecka på landet, med mina föräldrar och mina barn... Det var trevligt och skönt... Vi kom hem i Fredags!! En dag tidigare, skulle egentligen komma hem på lördag men jag hade lite hemlängtan, och längtade jättemycket efter Philip!!! Idag är det söndag!! Imorgon rycker han in i lumpen... Känns sådär skojigt!!! Har varit me han sen vi kom hem i fredags. Han har sovit hos mig och nu är jag hos han, leker lite me hans bärbara.. passar på att blogga lite medans han plockar ihop inför i morgon!! På landet var det OK väder, lite regn, men emellan skurarna sken solen.. Vi tog det mest lungt, badade, lekte, ja jag tror barnen tyckte det var mysigt att bara ta det lungt....Långt från all stress och allt som är hemma.. Vi åkte till Hudiksvall en dag, men mest var vi i stugan och och hade allmänt trevligt... Vi hade väl en hel dag me sol och då var det riktigt varmt....

Har monterat upp mörkläggningsgardiner i sovrummen, eller inte jag utan Philip har hjälpt mig me det, och idag sov ungarna till nio, hur skönt som helst, Filip vaknade första gången vid åtta men jag gick upp och sa att han skulle lägga sig igen för det var natt, för det kändes som det i deras mörka sovrum, SÅ SKÖNT.... Så nu kommer säkert även jag sova som en prinsessa även fast inte min Philip ligger bredvid.

Min kusin fick sitt tredje barn i förrgår, en pojke,,,GRATTIS till er..... kanske inte så jätteplanerad men så VÄLKOMMEN in i våran STORA släkt..

Jaha vad ska jag mer berätta.. Jo för fan , igår åkte Gabriel vattenskoter, han var ju inte LITE stolt efter det...berättade det för allt och alla på gården. Han åkte såklart inte fort, och så satt han emellan Philip och hans kompis.. och hade flytväst på sig.... På kvällen hade vi en myskväll me godis och film, Robert kom förbi(en kompis till Philip)... Vi tittade på ngn film som hette End Calm eller ngt, vet inte så noga jag somnade, som vanligt!!!Idag har vi inte gjort så mycket, städat lite, varit en snabbis på Ikea och bytt min rullardin,satt upp den, varit i stan och kollat på stora segelbåtar, rätt häftigt, vi var inne i en rysk båt som var typ hur stor som helst...Sen har vi inte gjort så mycket mer, sitter hemma hos Philip nu och glor lite på Tv, mina barn sover hos Åsa, och det har funkat riktigt bra, enligt ett sms från henne.... Så skönt... Så snart blir det hoppa isäng, för i morgon börjar mitt nya liv, med TRÄNING och NYTTIGT MAT!!! får se hur länge det funkar,, men jag måste få bort min bebismage..

TRÖTT nu så HEJ HEJ

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!