måndag 30 juli 2007

Så var han borta!!

Så då!! Då har han åkt!! Åkte i morse vid elva.. Vet ej när han kommer hem igen. Känns OK ändå, han är ju bara ett stenkast härifrån... Så förhoppningsvis kommer han snart hem till mig igen... Men jag är glad att vi fick många dagar tillsammans, känns lättare då!! Idag har jag varit duktig.. Åkte till syrran och tvättade bilen... Dem hade kommit hem igår, visste inte om det!! Så det var trevligt att träffa dem..

Jag lämnade mina barn imorse till sin pappa, kändes väl inte så spännande, har en semestervecka kvar och inget planerat så BOORING!! Blir väl till att tokstäda hemma, sen har jag ju lovat dig Philip att jag ska träna och det lovar jag att hålla..Vi glömde förresten att måtta dig:)..... Får ta det sen när du kommer till mig...

Hade ett mindre bråk me mina barns far, om vad jag tycker en skitgrej, men inte han, tänker inte ens gå in på vad det handlar om, för han är ibland så himla löjlig... men men, nu vill han inte vara vän me mig!! Kan killar ha PMS???? undrar det egentligen, för han har såna humörsvängningar!!! Men men, jag klarar mig, faktiskt utan han....Men för barnens skull hade det varit kul att kunna umgås som vänner, framförallt nu, när vi ska bli grannar nästa.. men han vill inte och jag tänker inte tjata... Nej måste dra..Köpa cig och kaffe..Det blir min frukost, lunch och middag denna vecka.. DIET!! SCCHHH säg inget till Philip:)..

Pussar i massor!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!