söndag 17 juni 2007

Ångest!!!Och längtar ihjäl mig snart!!

Fasen vad fort veckorna och helgerna går!!! Det är söndag idag, och i morgon försvinner mina soulmates från mig för att tillbringa en rolig vecka hos sin pappa. Det har varit en kanon helg. I fredags så var vi ute på gården med ullis och Åsa och alla barnen... Igår så åkte vi till Skansen, med mamma, syrran och Ida. Det var toppenväder,, rätt mycket folk, jag klappade en ÄCKLIG orm, vet inte ens vad det var för sort, vill inte veta heller.. Äckligt var det iaf..

Sen efter Skansen åkte vi hem till mamma tog en drink och sen gick vi till syrran och grillade.. Jag låg i solen med en bira, och hade det jättebra. Åt mat och drack vin, sen fick jag bara me mig ett barn hem till mormor, gabbe ville sova kvar hos moster och visst fick han det, så jag mamma och Fille gick hem. Fille somnade i vagnen, jag och mamma satt ute en stund och drack lite vin...

Pratade med Philip idag, han är sjuk..Feber och ont i halsen, inte kul, när det är så varmt heller....Men det hindrar nog inte han från att parta,,,,Så där ja då blir han väl sjuk och får stanna hemma hela veckan , så tar det yttligare några veckor innan vi kan ses!!! Nehä usch tänk positivt...Han hinner nog bli frisk.....

Nu ska jag glo lite på tv..Imorgon ska jag dricka en öl eller två med en kompis..GOTT"!!!!!!

PUSS OCH KRAM CYKELRAM!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!