onsdag 20 juni 2007

Trött, trött, trött, min kropp säger aja baja!!!

Idag gick jag hem från jobbet!!!!Mådde SKIT!!!! Trött, ont i magen, snurrig i bollen. Gick hem vid elva, kände mig jätteelak mot mina jobbarkompisar, men hade verkligen inget val.. Fan att jag inte kan äta, sova, och leva som en normal människa. Har levt så här nu typ i nästan 10 månader och nu börjar min kropp säga ifrån... Asjobbigt...Vill vara pigg... Känner bara för att SOVA men kan inte, har inte sovit ngt inatt, har varit vaken sen kvart i sex i måndagsmorse... Sov mellan tolv och två nu på dagen, sen kunde jag inte längre, vad fan är det för fel?????? Människa!!!SOV!!Åh fick precis ett samtal från han med stort H:).. Han kom hem i morse från Bulgrarien...Lite sliten var han nog...Ont i halsen, feber, och bakis för en hel vecka framöver:)..Skönt att han är hemma nu!! Har verkligen längtat jättemycket. Men det har varit jätteskönt att få längta efter han.. NYTTIGT, efter allt som hänt. Svackor vi haft, dem har inte varit roliga alls, båda har mått jättedåligt över allt som hänt, men det är PASSÈ:) Nu är han hemma hos mig igen!!! Snart är det midsommar, och jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra än, har ngr alternativ men vet inte riktigt vad jag ska göra än, får se vad som händer....!lutar åt syster yster:)...

Pratade precis me min chef, hon är så bra:).... Jag har under en längre tid varit väldigt trött, yr i huvudet, mått illa, så imorgon ska jag försöka få en tid till att ta lite prover. Se om det är brist på ngt i kroppen. Eller så har helt enkelt verkligenheten kommit ikapp mig. Nej nu ska jag lägga mig och försöka sova lite..

Hörs PUSS PUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!