torsdag 14 juni 2007

Barn är för härliga

Idag fick jag ett livstecken från Bulgarien!!!! Han hade inte gjort så mycket, försovit sig två dagar i rad så dem missat frukosten....Men idag skulle dem ner till stranden... SKÖNT jag vill me vara utomlands.....Pratade med hans kompis tjej i telefonen i typ 1 och en halv timme....Om allt och ingenting, trevligt...

Idag satt jag me Gabriel i soffan och kollade på tv, då kolla han på ett kort som jag har ovanför tven, på mig och min kompis Cissi.
Hans första fråga var,

-Är kortet var taget på mitt gamla jobb
- Nej, det är taget på en fest
- Ok vad gjorde du där
-Dansade,svarade jag
- Ok sa han!Mamma?!Dansade du som en Prinsessa??

Fan vad han är söt.....

Det har varit ett rätt lugn dag på jobbet, inte hänt så mycket. Hade packat iordning, pannkakor, sylt, grädde och äppelpaj som mina barn skulle få idag. Men senil som man är så glömde ja det på jobbet, så trött på mig själv.Fan jag har skrivkramp, vi hörs i morrn,JAAAAAAAAAAAAaa Fredag i morgon

puss på ER

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!