tisdag 2 mars 2010

Snart halva veckan gått!!

Vad fort det går!!! Redan onsdag i morgon och vi har det SÅ LUNGT OCH SKÖNT på jobbet. Hade pärlplattesm med ungarna idag.. Hur kul som helst. En utav tjejorna har två jätterolia inspirations böcker som det finns sjukt många mallar i, så idag åstadkom jag en igelkott, ett brudpar och 2 namnbrickor.. Så kul och bra tidsfördriv.
I morgon ska vi till badhuset med hälften utav ungarna. Ska bli skönt och kul att komma iväg lite.

I kväll har mammi och pappi varit här och fikat med mig och barnen. Det är alltid lika mysigt. Mamma hade nybakta bullar med sig, men jag tog faktiskt ingen och det blev tonfisksallad till middag. Nu är man på G igen.. Undrar hur länge det håller denna gång :P... Nu ska jag köra lite yoga innan det är dags för House.. Puss på er goa vänner...

hoppas ni alla mår bra, själv har jag en tung period just nu. Inte mycket som går som jag vill, pappa gav mig lite kloka råd ikväll, ska nog göra som han sa, trots att det kanske är fegt. Men han är ju själv kille, så det kanske funkar. Vem vet, man måste ju ta till alla knep.

1 kommentar:

Anonym sa...

va skaru testa på philip? säger man a får man säga b.......

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!