måndag 22 februari 2010

Skönt att man dagar som dessa bor nära jobbet, tycker synd om alla kollegor som blev strandade lite här och där i morse. Vissa kom fram andra fick vända och åka hem. Jobbigt.

Vet inte vad det är för fel, har jag mask i magen eller WTF??? Tycker fan jag inte gör annat än äter just nu, fick just panik och la mig på golvet framför tv och gjorde situps, har lovat mig själv att denna vecka ska jag upp varje morgon innan jobbet och göra YOGA. Och sen ska jag träna i lokalen också. Måste få med mig Annså tror jag. FROM med i morgon, hör ni det??? så är det SLUTÄTET,, ska fan svälta mig själv om det så behövs, har mycket fester inbokat, vill ju inte se ut som en träskpadda....

Nä nu ska jag köra lite situps igen,,

SEE YA!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!