torsdag 21 januari 2010

Det är nice att skriva dagbok ibland,,, det kan reda ut många situationer... Så även den vi haft... Riktigt skönt att det är uttrett och klart.

Ikväll har jag haft egen tid.. La barnen vi kvart över sju innan det hade jag städat hela lägenheten.... Och efter det gjorde jag yoga, duschade, gjorde ansiktsmask och hårinpackning och nu har jag lagt mig i sängen och hoppas på en tidig kväll, så man är pigg i morgon då det blir taco och vin med Sofie och ungarna.. Ska bli riktigt mysigt. På lördag blir det att åka på en liten utflykt till Sofies häst och sen på kvällen får jag besök igen, och sen är det visst söndag igen.. Herregud vad fort det går.

Det är lite turbulent på jobbet nu igen, dem ska säga upp lite folk, och alla går väl mer eller mindre runt och oroar sig, spec jag som inte har fast tjänst. Rycker väl så det står härliga till. Då är man tillbaka i skiten igen. Har redan börjat söka nytt jobb så vi får se hur det går. Väntar svar lite både här och där.

Nä nu ska jag sussa


Godnatt skatt!!!

Godnatt alla som läser.

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!