lördag 23 januari 2010

Det är lustigt hur människor fungerar egentligen,, vissa männsikor förstår man sig nog aldrig på alltså.. Jag har under denna vecka haft många sköna tankar och funderingar och kommit fram till många kloka beslut..

Ta avstånd från människor som bara gör livet surt för en.

Spendera mer egen tid, tillsammans med mig själv och mina vänner..

Skit i alla löjliga människor som inte vet hur man uppför sig, typ rätt många i min närvaro. Tur att man själv är så jävla perfekt...:P

Ja det är några grejor,, det finns massor mer, men dem håller jag för mig själv. :)

Ikväll blir det middagsmys med barnen och Jenny:) blir nog lite vin också. I morgon är man inte gräsänkling längre för då kommer P hem från en veckas rehab i sälen,, mm eller hur vilken rehab :P.. ska bli skönt att ha han hemma igen. Har varit jobbigt den här veckan..

Trevlig kväll...

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!