torsdag 17 december 2009

Så var det inte många dagar kvar till doppardagen.....Typ ganska exakt en vecka... Om en vecka sitter man här fet som en julgris med massa god mat i magen. Jag har den stora äran att ha barnen på julafton i år. MysPys... Vi ska vara hos min syster och fira i år.

Jag har varit hemma halva dagen igår och hela dagen idag. Mår bättre idag, ska gå i morgon. Har tvättis det är inte ofta men det händer och jag tycker varje gång att det är lika skönt, få bort skiten på en gång. I morgon är det också fest på hotellet, sen jobbar jag hela helgen. Vi byter snart hotellsystem, till Opera just när man börjat kunna Fidelio utantill, va ska det vara bra för Sanna?????

Fick ett mycket glad nyhet idag, min underbara bästa vän ska ha barn... Ha ha jag blev så glad och såklart JÄTTEAVUNDSJUK, ja vill me ha bebis.. Underbart med barn. Ja ja min tid kommer nog får vi hoppas, har ju två underbara men vill ha flera.

För första gången på flera år ska jag ut på juldagen, med Jenny och massa andra, sjukt kul ska det bli. Barnen är hos Tony då, så jag får passa på att partaja lite då. Snart är också alla julklappar klara, och bara köttbullar kvar att göra, det var min uppgift den här julen, skönt, mamma och syrran fixar resten.

Thats it.. folks.

BYE

1 kommentar:

Sanna sa...

PCI kraven därför vi byter!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!