söndag 20 december 2009

Jag tror att man kommer till en punkt i livet då allt känns hopplöst, varför just nu såhär några dagar innan jul som jag ska spendera med mina barn, syster, mamma och pappa och syskonbarn och hennes gubbe och allt, men det känns inge kul..kanske för att han åker iväg, och inte kommer hem förrän dagen innan nyår..känner ingen spänning för ngt alls.... Va e det som händer me mig. Livet är så jävla orättvist på så många olika sätt. orkar inte rabbla upp alla men det finns saker och personer i mitt liv som kan få mig att bli GALEN... Fullkomligt galen... Och hur jag än försöker så blir det ingen förbättring.. WHY. Undra hur ja ska lösa situatione,, vända på klacken?, låta det va? nä inte låta det va för jag mår ju skit över situationen.. Det är inte rättvist. Har ingen lust längre. Det har gått alldeles för lång tid för att jag ska fortsätta acceptera. Ja ger det kanske några dagar till men sen får det faktiskt vara nog.

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!