måndag 16 november 2009

Hemma idag igen då rå...

Idag är jag hemma med Filip som har fått öroninflammation.... Åh det tar aldrig slut, stackaren har feber och vill inte äta.... Men skönt att det var det iaf. Vi har fått pencilin så det borde gå över fort hoppas jag för hans skull...

Annars då vad har vi gjort i helgen?? I fredags hade vi fredagsmys.. Åt gott och drack vin. Kollade på film och jag och Forsman somna :P...Det var skönt. På lördagen hade vi kalas för Filip i lokalen, många sjuka men vi hade det supermysigt iaf. Malin och Paula stannade och fikade det var mys..

I går så jobbade jag på hotellet, det gick bra förrutom några detaljer som inte var så bra. Men dem håller jag för mig själv. Ska jobba där på torsdag igen, det är nice när dem ringer så ofta och frågar. Tycker det är så kul att jobba där. Jag verkligen stormtrivs där.

Med vikten går det TOPPEN, minskade 2 kg förra veckan, träning och rätt mat är bra skit. Har köpt en träningsskiva till WII så nu finns det inga undanflykter typ som att det är dåligt väder med mera. Kör bara..

Nu ska jag mysa lite med lilleman..

Vi hörs och ses.

Det verkar vara många som kikar in på min blogg men aldrig någon som lämnar avtryck, Hm skumt

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!