tisdag 10 november 2009

Gabriel är sjuk, himlans sjuk....

I lördags var jag på Winnerbäck, han var GRYMT bra. Fick med mig Philip egentligen mot sin vilja, men aja han följde me, ville ju liksom inte gå själv:P... Han spelade på Annexet och det var bra drag. Efter det så åkte vi hem till Martin och tog det lungt, dem drack lite öl och vi åkte hem nångång efter ett, var så himla trött.. Det var en bra lördag och så jobbade jag på dagen också.

På söndagen var meningen att vi skulle lyxa till det med lite hotelfrukost, men vi vaknade 5 minuter innan frukosten stängde och vi sov hemma så vi hann liksom inte in till stan på 5 minuter,, synd det hade varit mysigt. Men vi hade ändå så mycket att göra så det var skönt ändå att sova ut. Vi var och handlade inför Filips 4 års kalas, köpte present till han och så. Han fick en radiostyrd bil som kan bli en robot, jeans med bilar på, 2 tröjor och 3 par strumpor och en skinnjacka, han var så snygg när han gick till dagis idag. Han fick han sin nya jacka och han var så stolt... Min snyggning... I måndags ringde dem från skolan och Gabriel var sjuk, feber och allmänt seg. Jag gick såklart direkt och hämtade han och vi gick hem. Innan det gick vi och handlade lite gott, för han hade inte ätit så mycket i skolan. Vi gick snabbt in och klippte han också, han blev så fin. Idag har han varit allmänt seg, han har mest legat i soffan och kollat på film och myst. Philip hade som vanligt kollat fel på sitt schema så när vi hade varit och lämnat lilleman på dagis så plinga det på dörren och där stod han igen ha ha det är rätt ofta det händer :P...... Ska vara hemma imorgon med, sen får vi se, blir kanske hela veckan det får morgondagen utvisa. Men han ska vara frisk och ha en feberfri dag hemma innan jag skickar tillbaka han. Det är många som är sjuka i hans klass, ja i hela skolan faktiskt. Han har feber, hosta och är snorig, kanske bara en vanlig influensa kanske svinet.. Vet ej, men har han svinet så behöver jag ju dock inte vaccinera han så på så sätt är det ju positivt i sånt fall....

På lördag har vi barnkalas för Filip hoppas Gabriel är frisk annars skulle han få vara med sin pappa några timmar medans vi firar Filip, men förhoppningsvis känner han sig starkare :)...... På söndag ska jag jobba. Men bara mellanpass. Har fått många tider på hotellet nu fram till jul så det känns jätteskönt, pengar börjar rulla in.

Nä nu kom PHilip hem, dags för lite mys..
¨
Godnatt

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!