måndag 7 september 2009

I fredags var jag hemma hos Yvonne och Therese och lyssnade på när dem repade inför festen.. Grät lite för det var så fucking jävla underbart.... Mina barn åkte till landet med mina föräldrar och jag var helt plötsligt solo... Philip var ute med sina polare och jag gick senare hem för att färga håret. Blev jättebra förrutom att det var typ färg överallt, både på mig och i badrummet, ett tips: färga inte håret efter några glas vin.. Men aja bra blev det tillslut.

I lördags var det då äntligen dags för årets fest. Yvonne 30år. Fan vilket ös det var. Kul som fan, god mat, gott sällskap och mycket vin och cider. Kan det bli bättre?? aa kanske en microfon i handen och det var precis va som hände.. Att jag aldrig kan hålla mig ifrån micken... HA ha ha. AJa sjöng sista morgonen med Magnus. Det lät bra i mina öron men ha ha jag va fan inte nykter.

I söndags var jag helt slut. Vakande vid halv tolv. Åkte till Sickla och skulle äntligen hämta mina skor. Men tror ni dem var lagade eller??? Blev så jävla sur så jag krävde mina pengar tillbaka, fan köper man ett par skor för 600 ska dem fasen hålla lite mer än 2 månader, eller har jag fel???? Fick mina pengar tillbaka och åkte därifrån jättebesviken för jag tyckte verkligen om mina björn borg skor. Aldrig mer Björn Borg... Jävla Crap.

Så var det en ny vecka. Nya möten, nya äventyr.. Bokat in ett dejt med Jenny på fredag, Mys ska det bli. Dricka vin ska vi, och ja ska sova kvar. Är gräsänkling i helgen. Philip ska till Skåne och hjälpa sin pappa med sommarstället så jag passar på att flyr hemmet och sover hos Jenny..... Träffas inte så ofta, hon pluggar just nu.. Nagelteknolog ska hon bli och stamkund ska ja bli :)...I morgon är det föräldrarmöte och sen träning... Nu jävlar kör vi..

Godnatt

Var rädda om er....

1 kommentar:

Åsa F sa...

Vad irriterande. Du var ju så stolt över dina fina Björn Borg skor.

Vad bra att ni hade kul på Yvonnes fest. Såg på bild att du stog med micken. Ovanligt ;) Not!!! Haha

Kram på dig, vi syns på jobbet imorgon. Puss

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!