måndag 31 augusti 2009

I morgon är det höst!!

Usch idag har det verkligen varit höst. Kallt som bara den, Gabriel och Filip har varit hemma från dagis idag. Deras pappa har varit hemma. Jag hämtade dem efter jobbet. Vi gick hem och där stod "stora" Philip :) en glad överraskning....Han och Martin tog en springtur, jag lagade mat och sen drog jag på bodypump, det var riktigt skönt. Har sedan förra söndagen kört LCHF, det går riktigt riktigt bra. Ha sen förra söndagen gått ner 2,6 kg bara genom att äta fett, typ alltså.. Äter inga kolhydrater i form utav pasta, ris, potatis, bröd eller ngt sånt..

Ja förstår att Philip börjat plugga, han är ledig mer än vad han går i skolan. Han är typ ledig jämt. Åh det är orättvist. Alla har börjat plugga, Jocke ska plugga i Kalmar i 4 år, Fredrik i Gävle i 3 år. Och Philip på nackademin i 2 år....Lycka till :P

I helgen åker mina barn med mina föräldrar till landet. Jag och Philip ska på fest 30 årsfest till Yvonne, yeah vad kul det ska bli.....Slå klackarna i taket. Det ska bli riktigt kul.

Nu är det dags att vara social, har besök utav massa grabbs :) nice..

Gonatt

1 kommentar:

Åsa F sa...

Hoppas att ni har det svinkul på festen. Om tre år är det 70 årsfest som gäller...

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!