måndag 14 september 2009

Hej hallå

Så vips var det måndag igen.. Helgen har varit mycket bra. I fredags har jag fredagsmys med Sofie från jobbet vi drack massa vin och åkte till skärholmen och sjöng karaoke:) det var skoj,, jag och micken var typ best friends hela kvällen... NICE

I lördags var vi i Tallebo på kräftskiva det var riktigt skojigt.. Det var typ 22 personer och alla sov typ precis överallt.. Vi gasa igång redan på dagen och körde hårt hela kvällen. Det var skoj minsann.. Nu är man tillbaka på jobbet och där är det me fullt ös. Har hänt en hel del både på jobbet och bland kompisar. Usch tråkigt.. Men allt löser sig nog till det bästa...

Nu ska jag kolla färjan :P puss och kram

1 kommentar:

Jag... sa...

HAHA vad säger du??? Var micken och DU bästa vänner?? Nu tror jag du ljuuuuger ;)

puss!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!