onsdag 16 september 2009

Att man alltid ska sitta och grina till Idol, fan va känslig man är. Aja visar ju bara på vilken bra medmänniska man är :P.. Redan onsdag och idag har jag tvättat, gosat med Hugo, syrran och Ida. Pussat oändligt på mina barn, ätit korvstroganoff med broccoli och kollat idol såklart.

Det händer just nu så mycket konstiga saker på jobbet, konstiga människor rent ut sagt, vill inte säga så mycket mer för ja vet inte riktigt vilka som läser, men dem som behöver veta va det innebär vet.. Ha ha ha. PATETISKT...
Imorgon ska vi foto oss med klassen det är alltid skoj, fotohora som man är :P....
Några vänner till mig har gjort slut på ett riktigt tråkigt sätt, fan vad synd, tycker så mycket om dem båda två.. FAN måste göra ALLT för att det ska bli bra. Har inte så stora förhoppningar men hoppas kan man alltid göra.

Så kom första kvällen då han med stort H gjorde ett misstag. Vi hade typ planerat och det blev inte så, just nu vill och behöver jag så stora förändringar i mitt liv, har liksom lagt om min livstrategi TOTALT, och det tror jag han förstod idag, det var inte så att jag blev arg, utan mera irriterad för att han inte riktigt förstår. Men han gör det nog tids nog..Annars :P.....

Vikten går bra, äter fett och inga carbs.... Minskat 10 cm i midjan, 4 kg på vågen, ja e nöjd det får inte gå för fort denna gång, för som de flesta vet så gick jag ju typ ner 20 kg när jag separerade från mina barns pappa på typ 3 månader, och det var åt helvete för fort så denna gång får det gärna ta lång tid så det inte blir slappt liksom. Tränar så ofta jag kan, går promenader med Åsa så ofta som möjligt, den donnan har rätt mycket med sina barn, men vi gör så gott vi kan.

Annars då Jo förresten mamma har haft 13 fästingar på sig, hon kom hem från Norrtälje i söndags och sen dess har hon plockat och plockat,,, hon är orolig för borelia, men det får vi verkligen hoppas att det inte är. Nä nu ska jag gå och göra något vettigt, ist för att sitta här...

Du älskling: i morgon har du jobb att göra... Ha ha ha ha

Gonatt

PUSS O KRAM

1 kommentar:

Chrissan sa...

Grattis till dina fina resultat!

Och här är en till som grinar framför Idol.;)

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!