torsdag 4 juni 2009

Igår var jag barnvakt åt min lilla Hugo. Det gick jättebra, han vakna några gånger och när jag in till han så bar log han stort, tog nappen och somnade om. Han fick komma upp till mig en gång och då satt han och mös hos mig.... Helt underbar den lilla skiten. 

Så var det torsdag idag och ikväll kommer Philip hem, äntligen....Och jag fortsätter med min soppa och känner mycket i kroppen, men får se hur det blir sen när man slutar med soppan men då hoppar jag direkt på GIVIKTKOLL. Pasta, potatis, bröd med mera kommer jag nog inte sakna, för jag har iaf inte ätit det på en vecka så det vore ju dumt att börja igen. Men man ska aldrig säga aldrig, kunde jag börja röka efter ett uppehåll under graviditeten så kan nog precis vad som helst hända, jag kämpar på..

Dags och göra sig i ordning för en dag ute i det tråkiga vädret.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!