onsdag 3 juni 2009

Godmorgon!!

Onsdag idag och Philip är FAST i skåne, stackarn han kommer inte hem för hans pappa har jobb därnere, men troligtvis idag åker dem hem..Längtar.. En vecka sen nu. Puh, att man står ut:P..

Ikväll ska jag vara barnvakt till Hugo en stund, syrran skulle på någon uppvisning med Tobias och Tom var tydligen inte hemma så då rycker moster ut:)... Har ju ändå inget bättre för mig och bil har jag ju så jag drar dit och gosar lite...

Kör på med min soppa, men ska nog inte köra tills på söndag. Utan vi bestämde oss för att köra till fredag och sen är det bra. Eller så långt soppan räcker, men inte stenhårt. Men det känns i kroppen, trot eller ej, mina höfter måste minskat lite för mina byxor sitter bättre, ett par som jag inte haft på länge, fan nåt ska det väl visa tycker jag efter bara flytande föda..

Ställde klockan på halv sju idag, tänkte jag skulle gå ut och gå, men nä det blåser jättemycket ute och ja är trött... Så jag hoppar det, åker nog och tränar en stund innan jag sticker till syrran, och så är det bodypump på torsdag.

Nä vi hörs

Pöss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!