lördag 25 april 2009

Uppe med tuppen... Åh jag kan aldrig sova. Men varför sova bort en sån här underbar dag..

Igår träffade jag en granne som har 2 söner som är typ 15 och 19 och dem har gjort några låtar som jag fick lyssna på, shit vilka killar. Helt jävla grymma killar och texter. Det är Jocke som är 15 som skrivit texterna. Måste påpeka det när jag träffar dem.

Idag ska jag SOLA, och få lite gjort här hemma. Har så grymt mycket energi:) Vill måla om överallt, ska få nytt golv i köket, och slipat parkettgolv i vardagsrummet. Har önskat mig målarfärg utav Philip i present, kanske jättetråkigt men vill verkligen ha det.  Och så har jag önskat mig en fotlänk. Får väl se vilket det blir:) men han vet ju hur gärna jag vill måla om vardagsrummet, och hur trött jag är på det gula. 

Ska nog hinna med och simma lite i dag med kanske. Eller bodypump som är klockan typ 12.

Nu ska ni få gå ut i solen!! 

Pussen och kramen

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!