torsdag 5 mars 2009

Har varit så duktig!!!!

Var rätt pigg när jag kom hem efter jobbet, kände mig taggad att gå och lyfta lite skrot, men fick ingen barnvakt, ja så kan det bli ofta.....

Tog mig ist an ungarnas rum, som är så JÄVLA trångt. Städade ur Gabriel byrå och Filip fick sin garderob i hallen så att Gabriel fick den i rummet, och sen tog jag byrån och gjorde om till leksaks byrå. Tog ut deras bokhylla och ställde i mitt rum. jo men jag tyckte det blev bra och det är ju huvudsaken..... Har ju sen en liten tid tillbaka en spegelvägg i mitt sovrum och med tanke på spotlighten jag har i taket så är det en utmärkt plats att sminka sig, föna håret, platta ja allt som vi tjejer håller på med innan man lämnar huset...Så jag ger mig själv EN STOR KLAPP på axeln, good girl.. Pratade med mina två bästa vänner idag..kändes så skönt  att prata med er, båda två ska jag dejta nästa vecka. Träna, jobba dubbelt och träffa kompisar, jobba helgen, gå på dop och barnkalas ja så ser nästa vecka ut. Så det ser jag framemot. Inte en ledig kväll, jo måndag men då är det bodypump med Åsa.. , vare sig hon bränt sig, inte orkar , eller bara skiter i att svara så SKA HON MED, Yvonne får vi ta me oss veckan därpå då hennes gubbe jobbar kväll..

Idag träffade jag högsta chefen i skolan och han bekräftade att jag får stanna till hösten och när jag frågade hur det blir i sommar så fråga han vill du jobba? Ja men det är klart svara jag, ja dåså det är bara att säga till Fritidsansvariga så sätter dem ihop ett Schema.. TACK TACK TACK, är så GLAD för det med tanke på hur jag trivs där... 

Nä time to bed

WIHHHHHHHHH äntligen fredag snart.. 

Puss och Godnatt

3 kommentarer:

Jag... sa...

weeeeeeeeee :-D

Anonym sa...

Duktig du är gumman!
Grattis till att du får fortsätt med!

Puss & Kram

Anonym sa...

Det syns verkligen på dig. Som jag sade idag så lyser det om dig!!

Pok
Teo

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!