fredag 6 mars 2009

Det är lite kul när mamsen ringer till mig och då har hennes syster, alltså min moster i Rätansbyn, ja vet ni var det ligger?? nä tänkte väl det, det är en lite by i Jämtland...Mysigt!! Och då är hon inne och smygläser lite då och då, fast är hon så teknisk? Mm kanske eller så är det mina kusins flickvän Veronica som är inne och läser och sen förmedlar alla bra och dåliga nyheter till henne...Kul tycker jag... 

Förövrigt har jag haft en toppendag på jobbet, barnen har varit underbara, har fått reda på att jag även jobbar i sommar så JA allt det har löst sig,, ja vad säger vi om det privata då? nä ingen förändring tyvärr.. Det är tydligen inte meningen... Skulle på en 30 års fest imorgon men då inte min mamma eller min syster kunde så sa han att han skulle ta dem, men nu helt plötsligt så ska ha ut, ja tack för det... 

Nu ska jag dricka lite kaffe och umgås med mina barn..

Puss Puss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!