måndag 16 mars 2009

bläääääääääääää

Usch idag är det inge bra,,, mår skit. Har typ ingen röst, ont i halsen, ont i kroppen och nyser typ HELA tiden.. Fy vad synd det är om mig..

Annars har helgen varit TOPPEN... 

I lördags hade vi öppet hus på jobbet så jag jobbade till elva. Sen var det bara hem och duscha och dra iväg på dop. Lilla Hugo fick vatten på huvudet, sen smörgåstårta och vin hemma hos syrran. Efter det var det middag hos Teo och Gabbe, ha ha ja var lite full men det förvarnade jag dem på:)... Blev lite konstigt för en vän till mig smsa och frågade om jag skulle komma in till Golden där dem hade personalfest var först lite tveksam eftersom jag tyckte att min älskling skulle få festa utan mig, men eftersom hon sa att hon kom dit för min skull så kände jag att jag inte hade ngt vafl. Kul som fan var det. Och min älskling blev jätteglad och se mig, vi dansade hela natten... 

Igår var det barnkalas, min Gabriel fyllde 6 år....Det var fullt ös och sen hem och bara absolut inte göra nånting då kroppen började säga ifrån riktigt ordentligt. Min älskling kom med Pizza och vi låg och kollade på tv och sen skulle vi kolla på film men då somnade jag.. SÅ TRÖTT..

Tack för en underbar helg allihopa..

Puss och kram

Älskar dig Philip!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!