tisdag 17 mars 2009

blä för idag igen.. vill inte vara sjuk.

Booring det är att ligga hemma och inte må bra. Har sån sjuk huvudvärk, borde egentligen inte sitta vid datan, men det är SÅ tråkigt att vara hemma bara.. Har varit och lämnat ungarna på dagis. Och tänkte lägga mig en stund och sova lite 

Igår var mamma och pappa här och vi åt tårta för min 6 åring. Han blev så glad för sitt Nintendo DS.. och ja me.. hihi det är så kul. Vi slog in dem i flera olika paket, laddaren i en, spelen i varsitt så det blev många paket. Kuligt..

Nä det blir inte många handtag gjorda här hemma idag. Så so long. Vi hörs

Puss och kram

3 kommentarer:

Jag... sa...

Krya på dig gumman

Åsa F sa...

Synd om dig.
Kram kram

Anonym sa...

Krya på dig gumman.
Tack för du håller tummarna för mig. Det gör jag med!

Puss

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!