fredag 23 januari 2009

så var helgen här igen... Skönt men den här helgen händer det inte så mycket,, ska komma iväg och göra ngt kul med ungarna i morgon tänkte jag.. Typ en utflykt med varm choklad och massa annat gott,,,...

Är fortfarande kluven när det gäller vissa saker,, allt är toppen i veckorna men så kommer helgen då man bara oroar sig,, vad är det för fel?????????

Har tränat en gång den här veckan bara,, fy fan vad det känns jobbigt,, hade tänkte komma iväg lite mer men så blev det inte som synd var,, jag mår ju så väldigt bra då jag tränar...

Nästa helg kommer bli så BRA..

Joe Labero på fredag och god middag....

På lördag är det brudarna.... Vi ska in till stan på dagen och bli fotade:) ja som älskar sånt!! Sen blir det en god middag och goda drinkar och sen möta upp våra respetive och festa:) kommer bli en toppen helg....

Den här veckan har varit ganska tung på jobbet, har försökt tänka ut va jag ska göra me mina småa??? Hur ska jag jobba med dem för att ge dem bästa möjliga skolgång,, ibland funkar saker som man tänkt ut och ibland går allt i stöpen... Man blir kluven om hur man ska lägga upp arbetet.. Men jobbar på det..

Nä nu ska jag ta hand om mina små....

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!