tisdag 20 januari 2009

Pluggar för första gången sen juni 1996:)

Bloggade aldrig igår, för jag hade helt enkelt inte tid....

Ibland blir det så, hämtade mina älsklingar på dagis, hem och rusa iväg för att köra bodypump med Yvonne. Riktigt skönt, inte så svettiga men mjölksyra i varenda muskel, och nu har jag sjukt ont i arlset:P.. men skönt var det.. Förhoppningsvis blir det aerobics i morgon:)... Får ju göra så gott man kan dem veckorna mina prinsar är här, har ju lite svårt att komma iväg med en pojkvän och också tycker om att träna....

När jag kom hem åt vi en god middag och sen åkte vi och storhandlade mat på Willys, skönt att ha det gjort. Så nu har vi mat för jättelänge....Efter det så la sig ungarna och jag och Philip la oss och bara gjorde ingenting i vardagsrummet. Gick och la oss vid halv elva, jätteskönt.. Kunde dagen börja bättre än
-Godmorgon Älskling, sovit gott???

Hela dagen räddad, och dessutom kom han och pussade på mig utanför skolan när jag ätit lunch..Bonus och till råga på allt åt han lunch hemma och jag hade möjlighet att springa hem och pussa på han åter igen...

I kväll så blev jag arg och som tur var kom han och räddade mig, min antennkabel till min tv hade slutat funka, så jag satt här och var SKITSUR, men hjälte som han är så kom han med en ny kabel...... BÄSTA DU!!!

Nä nu måste jag dyka ner i mina papper igen och plugga!!!

Take Care!!!

2 kommentarer:

Jag... sa...

Ja fi fan. jag hade inte mkt träningsvärk i rumpan just, men armarna, jag som trodde jag hade några biceps redan.. *chock*

Vad pluggar du nudå??

Linda sa...

ha ha,, kunde fan inte gå onsdag och torsdag.. Nä läser lite om Adhd och asperger.. Ta hand om din söta spytjej.. Hoppas ni får en bra helg.. KRAM

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!