måndag 15 december 2008

Klippt mig och färgat håret:)

Idag har jag klippt mig och färgat håret.. Gick inte till min gamla frisör utan jag gav Klippoteket i Skärholmen en chans, och blev SÅ NÖJD.. Grym tjej hon den där Teodora..... Så jag har hittat en ny frisör,, tackar för det. SLipper åka till Tumba även fast jag var så nöjd med Cecilia så är det lite långt att åka.... Så tack Cecilia för den här tiden, kanske kommer tillbaka om Teodora gör bort sig.. Petig me mitt hår...

Annars har det inte hänt så mycket,, har bara varit hemma den här helgen... Tråkigt väder,...Jag och barnen har bakat pepparkakor och tittat på film.. Mysigt...

Igår var sista gången på Gabriels simskola, han börjar i mars igen, och då nivå 2. LIlla gubben,, han börjar bli så stor.HJÄLP, det innebär ju att jag me blir stor...NÄ!!!! Fast ja blir nog aldrig vuxen... Åh förresten så SKA jag börja träna den här veckan.,.. Åsa och jag på onsdag, köra hårt som fasen...

I morgon ska jag och P kolla på Tobias när han har julspel i skolan, ska bli skoj,,,, och på lördag ska jag och P till Filadelfiakyrkan och kolla på en kompis som uppträder, ska bli grymt skoj, (glöm inte tiderna på jobbet).....

Ska kolla film och hoppa i säng...

VI hörs

Har återigen börjat ta upp mitt dagboksskrivande, för allt kan man ju faktiskt inte blogga om... Och just nu behöver jag min dagbok mer än någonsin,, för det är en bok som ingen aldrig någonsin kommer få titta i,... MINA INNERSTA TANKAR OCH FUNDERINGAR... Hoppas min plan funkar,, det märker vi snart...

GODNATT!!!

1 kommentar:

Jag... sa...

Men hallå! Så kan man la inte skriva utan att lägga upp foton?! ;-)

Visst är dom bra på Klippotek1, jag går hos Paulina, hon är grym!

Ja just det ja.. träna var det.. Snart blir det hårdkörning, 1:a januari smällere!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!