torsdag 18 december 2008

Ingen Julkänsla så långt ögat kan nå....

Har ingen julkänsla alls, har inte haft det och kommer jag någonsin få det????....

Försökt handla julklappar 2 dagar men har inte hittat ett skit på ren svenska...Mina barn är så gott som klara men resten då? Väntar bara på min syster ska få barn nu, han är beräknad i morgon, men hur ofta kommer dem ut på den dagen dem ska.. Kanske lite därför man inte riktigt känner julkänsla, tänk om min älskade syster ligger i förlossningsposition på julafton, nä det vill jag inte, han får gärna komma ut nu, Han?? ja det är faktiskt en han, en Hugo... Ska bli så mysigt, längtar efter han.. :)..GOS..

Igår hade vi en rikgtig MYSKVÄLL, helkväll... Åt middag, badade, tittade på tv, somna i soffan. SÅ mysigt.. Bara vi två... Älskar dig så mycket...

Trivs fortfarande jättebra på mitt jobb,,, ute hela dagarna. Har varit på ett fritids jag inte brukar vara på den här veckan, och det är så kul, världen är liten,, hon jag jobbar me är en mamma till en kompis.. Ha ha vi skratta som bara den när vi kom fram till det...

Träffade Yvonne igår morse på skolgården, hon hade läst att jag klippt mig,, ha ha hon sa meh, du måste ju lägga ut bilder,, men fasen min kamera har Jenny, så jag får väl bege mig hem till henne och så hon kan fota mig,, tror hennes gubbe jobbar kväll den här veckan så kanske kollar om hon är ledig ikväll:).. Får hon fota mig, och jag får POSA lite.. I löve it,, fråga Robert!! HI HI.

Ni kanske förresten undrar varför jag sitter här och bloggar när klockan bara är sju på morgonen, men min älskling sov ju här, så då gick jag upp med han, rätt skönt när man har tid på morgonen, bara ta det lungt, sitta och dricka kaffe i lugn och ro, och titta lite på nyhetsmorgon, och eftersom min data är BLIXTSNABB så går det så fort att starta upp den, och då blir det ju mycket roligare, och när man dessutom kan sätta sig bekvämt i soffan och bara låta tankarna flöda fritt...

Har ju även som ni vet en dagbok som jag skriver i då och då.. Saker som känns jobbigt som jag kanske inte kan berätta här utan kanske bara vill berätta för mina närmsta vänner... Det är skönt, saker som kanske skulle gjort att jag och Philip skulle börja bråka om , skriver jag ner och läser det sedan och kanske inte alls tycker det var så farligt när jag lugnat ner mig,, och det funkar.. HA HA, ja jag vet ja är lite skum, men det funkar ju för mig så varför inte.. Min höst har ju varit lite instabil och då har det blivit en hel del bråk, men mitt första framsteg tycker jag att jag gjorde igår när det höll på bli galet, men vi behövde inte börja bråka för han insåg snabbt att han inte tänkte sig för, så det gjorde ju saken mycket lättare..... SKÖNT

Nä dags att göra sig vacker , och ladda för ännu en underbar dag på jobbet!!

Vi hörs ikväll,, så kanske jag lägger ut bilder på mig, om Yvonne har tid att agera Fotograf...

Puss och Kram

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!